Reklamační řád
obchodní společnosti
Resl group s.r.o., IČ 09739688,
se sídlem č.p. 202, 549 55 Žďár nad Metují,
zapsané v obchodním rejstříku vedeném
u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, vložka 46770
Reklamace
Pokud si přejete reklamovat dodané zboží, vyplňte tento reklamační list a zašlete podepsaný na adresu: Resl group s.r.o., IČ 09739688, K Sídlišti 442, Police nad Metují, 549 54
Servisní oddělení pro reklamace:
tel. +420 724 577 588
email: info@reslshop.cz
Provozní doba:
Pondělí - Pátek od 07:00 hod. - 15:00 hod.
Záruční podmínky a reklamace - uplatnění práv z odpovědnosti za vady
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
Záruční doba je 24 ( slovy: dvacet-čtyři ) měsíců.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Reklamace
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
Postup reklamace
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě, vyplní reklamační list, kde uvede zejména typ výrobku, číslo prodejního dokladu a popis závady. Do pěti pracovních dnů po obdržení reklamačního listu budou zákazníkovi zaslány informace o dalším postupu, a to vč. instrukcí o místu dodání reklamovaného zboží k reklamačnímu řízení (tj. na adresu provozovny dodavatele, popř. autorizovaného servisního střediska).
Reklamované zboží je nutno dodat takovým způsobem, aby nebylo jeho dodáním k reklamačnímu řízení poškozeno (tj. s použitím vhodného přepravního obalu a způsobu přepravy), protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží k reklamačnímu řízení.
Vyřízení reklamace
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.
Ve Žďáru nad Metují dne 1.10.2022
Resl group s.r.o.