Reklamace a vrácení zboží

 

Obchodní společnost

Resl group s.r.o., IČ 09739688,

se sídlem č.p. 202, 549 55 Žďár nad Metují,

zapsané v obchodním rejstříku vedeném

u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, vložka 46770

 
 
 

Jak postupovat v případě vrácení zboží nebo reklamace

V případě reklamace nebo vrácení zboží v zákonné 14 denní lhůtě můžete zvolit náš on-line formulář, kde si vyberete z možností VRÁTIT OBJEDNÁVKU nebo REKLAMOVAT OBJEDNÁVKU. Stačí vyplnit číslo objednávky a e-mail, na který jste objednávku vytvořili a jednoduchými kroky vyplníte důležité údaje. Dopravu zpět k nám Vám objednáme, stačí jen vyplnit, jaký typ dopravy preferujete. V tuto chvíli stačí zboží dobře zabalit a vyčkat na kurýra přepravní společnosti nebo odnést zásilku na pobočku přepravní společnosti. Systém Vás bude informovat o průběhu reklamačního procesu, a naši pracovníci začnou ihned pracovat na vyřízení. 

Pokud Vám tato forma nevyhovuje, můžete vrátit zboží klasicky -  vyplníte tento reklamační list nebo odstoupení od smlouvy a zašlete podepsaný společně s dobře zabaleným zbožím na adresu: Resl group s.r.o., IČ 09739688, Nádražní 195, Police nad Metují, 549 54

Vrácení zboží - vrácení zboží je možné pouze do 14 dnů od obdržení objednávky. Zboží může být vráceno za předpokladu, že je ve stejném stavu a kvalitě, jak bylo přijato. Pokud jste ale nakoupili jako právnická osoba, nemáte nárok na odstoupení od smlouvy. Je nám ale jasné, že se občas netrefíte do toho správného produktu, proto je u nás možná výměna, ale vždy po předchozí domluvě.

Reklamace zboží - v případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží. Co nejpřesněji popište závadu výrobku a odešlete řádně zabalené zboží k reklamačnímu řízení tak, aby nedošlo během přepravy k poškození. Naše reklamační oddělení se bude plně věnovat Vaší reklamaci, aby byla co nejdříve vyřešena.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

 V případě dotazů nás můžete kontaktovat na: 

tel. +420 606 846 836

email: reklamace@reslshop.cz

Provozní doba: 

Pondělí - Pátek od 07:00 hod. - 15:00 hod.

 

Záruční podmínky a reklamace - uplatnění práv z odpovědnosti za vady

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Záruční doba je 24 ( slovy: dvacet-čtyři ) měsíců.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

 

 

Postup reklamace

Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě, vyplní reklamační list, kde uvede zejména typ výrobku, číslo prodejního dokladu a popis závady. Do pěti pracovních dnů po obdržení reklamačního listu budou zákazníkovi zaslány informace o dalším postupu, a to vč. instrukcí o místu dodání reklamovaného zboží k reklamačnímu řízení (tj. na adresu provozovny dodavatele, popř. autorizovaného servisního střediska).

Reklamované zboží je nutno dodat takovým způsobem, aby nebylo jeho dodáním k reklamačnímu řízení poškozeno (tj. s použitím vhodného přepravního obalu a způsobu přepravy), protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží k reklamačnímu řízení.

 

Vyřízení reklamace

Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

 

Ve Žďáru nad Metují dne 1.10.2022

Resl group s.r.o.